Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Thousand Years

Abc 2.

Heyyo! Assalamualaikum :)

Boring siak -..- Uih. Hm. Ok. Lol xD Ada la sedikit cerita ABC harini :* ABC?! Apa tu? :3 I mean, air batu campur. Cerita yang bercampiaq campiaq xD Haha, lot of laugh.

Seriously weh. Aku tak suka manusia yang TAKE CARE sangat. No, I mean. Entah la weh. Tak tau nak terangkan cemana :/ Mcm. Erh. Mcm tak suka manusia yang terlampau BUSY BODY ! Mcm, aku sebelum nih, ada kan cerita pasal CRUSH aku?! Then, Aku just call dia dlm blog ni KA. Then, Kau tak payah ah sebok mengong. Mula ah, kesabaran aku naik. Nak tau sangat siapa KA tu. eh bab* ! Terasa?! Siapa makan cili terasa pedas ya ^^ *Tarik nafas*

'Mak saya masak sedap'. Tau dok cerita apa ni? :D Aku pun tak ingat lol :p and weh. Aku tak kisah viewers or followers aku ramai ke tak. Aku just nak sharing what happen to me. Taknak dengar? Kisah? Blog aku Taik? Kau sepuluh ribu kali ganda taik :poop: .

0 Bubbles:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. Editted by Kai.All Right Reserved To Me.