Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Thousand Years

3 TAJUK? xD

Holla hey hi hmm assalamualaikum :3
*****Tittle Pertama*****
As you know , todaay 2 tajuk's.K k k . Pasal 'Be Matured !' tu.Sakit hati siaaa.Budak / Kakak / Abang / Adik tu actually tak pandaai nak baca entry (HALF) tau!Kalau kau dah support BN (BarisanNasional) tu.Tak payah nak comment bagai ahh . Aduh . Seriously , be matured . Aku dah tulis terang terang terang!Tak tau lah kau buta / rabun dekat / Buat Buat tak nampak tulisan tu.Serious semak doo kau comment.Aku pun taknak jawab sebenarnya.Tapi , nanti kau cakap aku penakut.Oh noo.Aku Bukan spesies cenggitu yayangg :33 hahaha.Sorry termengumpat pulak :p aku tak suka.Means . Memang gue gak suka sama orang yang . Oh okayy.Ayat Aku putar belit . Kesah ? 

*****Just be the way you are*****

Just nak ckap sedikit semut gula comell  <- :O ... Just be the way you are?Translate google Cepat Kalau tak tauu :p saja Buat tajuk kedua nih . Nanak ahh :p Tukar tajuuuukkk.

******Exam*****

Nak tau markah exam aku ? Semaak ah . Tak payah ah :p hahhahahha.Pergi older post then cari le satu satu.Aku updated Kat situ exam punya markah.Sekolah agama exam Tajwid isnin haritu senang sikiit.Bahasa Arab susah gila bab1 asdfghjkl :'( Hopefully score lah . Amin :D #PrayForMe ehh ? xD kkk.Rabu tadi Lah tauhid senang gilo.Feqah?Hahahha -..- Faham faham je Alah.Boleh pulak aku discuss beberapa (2-3) soalan dengan kawan Sebelah Aku?Wow.Murid Cemerlang gemilang terbilang bah xD Esok akhlak and sirah.Akhlak dah hafal 3 tajuk.Sirah?Takda bukuuuuu :( hmmmmmm.Wish me luck k ? :D Bye assalamualaikum .

0 Bubbles:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. Editted by Kai.All Right Reserved To Me.