Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Thousand Years

c r u s h .

Holla Assalamualaikum :D
Firstly,gue nak minta ampun kepada lo lo lo semua.Kerna blog gue ngak keren kayak lo :') Tapi,gue bersyukur kok!Kalo entry di blog gue gak bagus,kamu boleh komen.Errrr.Tak pandai ckp Indonesia bah xD Fahem Fahem je nahhh.Eh,tapi serious eh.Kalau blog aku serabut or whatever yang tak kena.Mohon maafkan adik ? -..- Al-maklumlah newbie katokannnn :p eh betul lahh kan?Aku start berblogging on 1 March 2013.Birthday Justin bibeq wuuuu ;p biebeq pung bolehh. +Faqihah Husni  +Lyssa Faizureen nasib baik lah akak dua orang yang famous comel cun melecun lagi cantik ni Ada :3 Kalau takkk.Tong sampah ahh blog ni xD hehehe.

Ok.Cuba eja then sebut tittle kali ni :3 Crush?Crach?Crushers?Bunyi yang sama.Benda/Makanan/Minuman/Haiwan yang lain yoooo.So tak payah menggedik ckp tajuk Kali ni PECAH :p lololololololololo.Actually aku ... Hm. Aku comel. Eh? Selalu perasan doo kau anishhhhhhhhh. Tau tau :( tak tau nak start dari mana.Crush aku comel je oh. Nama?Private! :3 Nanti stalker-student-sksb-Hancur.K.Pandai pandai bina ayattt tu :p and then!Satu je nak Cakap.My crush bukan in my class xX Senang cerita aku Panggil dia 'KA' :) Tak payah dok teka aihh.Sekolah agama?Cuti kokorikulum :D lol.Lari tajuk again xDSerious comel doo KA. Dah la comel lepastu handsome lepastu awesome ... Sorry tak boleh nak listkann tahap kecomelan dia. Memang comel ah. Especially,bila dia senyum :') Wuuuuuu.Bapak comel gilos.Heyyyyyy. Untung siapa dapat dia.First time meet kat Tuisyen. Tuisyen apa?Ndak boleh bagitau :p Nanti Kau curi.Hahaha,sakai ayat. Ayat nak gedik jee. First time meet at tusiyen. Dia Memang jenis funny ah. Suka buat lawak dalam kelas. Dah tak Payah Teka budak Tuisyen aku yang baca ni :p tapi sekarang tuisyen. Dah bahagi kelas. Tak dapat nak jumpa KA oh :( How dare SIR? :'( boleh jumpa kalau hari Jumaat Gabung kelas je ah. Takpe takpe :3 lol. Banyak jugak ah ____ yang buat aku Bangga tahap gaban ;p tapi Malas nak menaip. So, esok maybe sambung? ;) hihi.Bye! 

0 Bubbles:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. Editted by Kai.All Right Reserved To Me.